Els alumnes de Segon ja van acabar les classes de Segon de Batxillerat i, abans de presentar-se a les Proves d’Accés a la Universitat, PAU, van poder celebrar a l’escola el final d’aquesta etapa. En una jornada plena d’emocions, tant per part dels alumnes com dels professors i la resta de personal del centre, els estudiants van poder recollir les seves orles i fotos de classe com a recordatori del seu pas pel nostre centre.
L’acte, conduït pel secretari de l’escola, David Flores, va començar amb les paraules del director, Xavier Jové, qui va desitjar molta sort a tots els estudiants en aquesta nova etapa que inicien a partir d’ara.
Per la seva banda, alguns dels alumnes es van animar a participar en aquest acte de graduació. Així, mentre el Manu Gómez amenitzava la festa amb uns experiments químics, la Marta Gómez i l’Ariadna de la Rubia van interpretar dues conegudes cançons.
Durant l’acte, també es van lliurar els trofeus als campions i finalistes de les tres competicions que s’han dut a terme aquest any a l’escola, el torneig de bàsquet, la competició de tenis taula i el torneig de futbol.
Així mateix, els delegats van realitzar un petit discurs com a cloenda de la seva funció com a representants de les seves classes i van tenir paraules de recordatori cap als seus companys i cap a la tasca dels professors, que els han acompanyat i recolzat durant el seu pas pel centre.
Joan Granés també va voler dedicar unes boniques paraules als alumnes en aquesta jornada tan especial i, tot seguit, es va donar pas a la celebració amb un petit aperitiu.