Skip to content

Xerrada amb Rita Laura Segato a la Biennal de Pensament

Biennal del Pensament

En el marc de la Biennal de pensament, que va finalitzar aquest cap de setmana amb un rotund èxit, un grup d’alumnes de l’escola va participar en una xerrada amb Rita Laura Segato. Segato és professora d’antropologia i bioètica de la Càtedra UNESCO de la Universitat de Brasília, i ha centrat la seva recerca en l’estudi de les violències masclistes. La cita, on van participar aquest grup d’alumnes de filosofia de l’escola, va tenir lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Biennal del Pensament

Era la primera edició d’aquest certamen a la ciutat de Barcelona i va quedar ben clar que els joves sí que s’impliquen en la vida pública. Els diferents debats, entre ells la conversa amb Rita Segato on van participar els nostres alumes, van aplegar més de 20.000 visitants per parlar sobre educació, urbanisme, gènere o feminisme.

Biennal del Pensament

La Biennal de pensament és una setmana de reflexions, preguntes i experiències. Una festa de les idees, com es defineix el propi projecte. Impulsat per l’Ajuntament de Barcelona, l’esdeveniment compta amb la participació de múltiples agents i entitats de la ciutat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *