Vés al contingut

Col·laborem amb la Universitat Ramon Llull Blanquerna     

Fa uns dies vam rebre la visita de Míriam Rodríguez Monforte, Cap de Relacions Institucionals i Pràctiques a més de Professora del Grau en Infermeria de la Facultat de Ciències de la Salut, en el marc de l’acord de
col·laboració entre Granés Batxillerat i la Universitat Ramon Llull Blanquerna
.

Durant la reunió, que va mantenir amb en Xavier Jové i la Marta Porter, director i coordinadora pedagògica de Granés Batxillerat respectivament, la Míriam va voler conèixer de primera mà els projectes i activitats que s’estaven desenvolupant actualment a la nostra escola, principalment en relació amb l’itinerari de Ciències de la Salut. A més d’això, també es van  poder valorar conjuntament noves vies de col·laboració i compartir sinèrgies, amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’aprenentatge dels alumnes.

Fa anys que col·laborem amb Blanquerna la qual cosa ens permet complementar matèries i continguts dels diferents itineraris de primer i segon de batxillerat, amb xerrades de professionals i activitats pràctiques, a més de poder apropar l’entorn universitari als nostres alumnes.