Vés al contingut

Coneixem ‘Nude Project’ de la mà d’ESIC

Fa uns dies, els alumnes de l’itinerari d’Empresa i Màrqueting, van participar en un taller organitzat pel professorat d’ESIC. La sessió, centrada en l’anàlisi de Nude Project, va ser una oportunitat per apropar els estudiants al món empresarial d’una manera pràctica i dinàmica.

Nude Project és una marca jove i innovadora que, gràcies a la seva connexió amb la cultura urbana i els valors de la nova generació, ha aconseguit destacar en els àmbits del màrqueting i la moda. Durant el taller, els alumnes van treballar sobre el cas pràctic basat en aquesta empresa, posant-se en la pell de professionals del màrqueting i la gestió empresarial. Això els va permetre conèixer les estratègies d’una marca de gran èxit i viure de primera mà com es prenen decisions empresarials en un entorn competitiu i innovador.

La sessió, va ser molt interactiva i va despertar l’interès dels alumnes, ja que el tema del Nude Project és una referència actual en el món de la moda i la cultura juvenil. Els alumnes van participar activament en l’anàlisi de la marca i van poder debatre les seves idees sobre com aplicar les tècniques de màrqueting en situacions reals.

Aquest taller, emmarcat en els continguts de la matèria Crea una Empresa II,  va ser una oportunitat per posar en pràctica els coneixements adquirits a l’aula i veure de primera mà com funcionen les estratègies empresarials de marques que estan marcant tendència. Sense dubte, una experiència que els apropa a la realitat professional i empresarial.