Omet al contingut

Presentació del projecte “Antivacunes o desconeixement?”

El passat divendres  els alumnes de l’itinerari de Biologia i Salut de segon de batxillerat van presentar el seu primer projecte de curs. Amb aquest projecte, titulat Antivacunes o desconeixement?, els estudiants han volgut conèixer el posicionament i els coneixements dels alumnes del nostre centre respecte a la introducció de la vacunació de la Covid-19.

A la introducció de la seva memòria, els alumnes explicaven que aquest projecte pretèn “demostrar el desconeixement general dels alumnes de Granés Batxillerat respecte la vacunació, en relació a la problemàtica actual de la Covid-19″. I també “descobrir si la no vacunació és deguda al moviment antivacunes o a causes més personals com ara la religió, les malalties autoimmunes… “

Objectius

Com van explicar els estudiants, abans de començar amb la investigació, van tenir una petita discussió sobre els resultats que esperaven veure. Respecte a la població vacunada, pensaven que la majoria ho estaria mentre que un petit percentatge no ho estaria però voldria fer-ho. De la mateixa manera, creien que degut al gran desconeixement respecte a la vacunació els enquestats tindrien respostes més diverses en l’apartat de coneixement general.

Pel que fa a la metodologia emprada pels estudiants, cal destacar que aquests vam consultar com fer una enquesta i, juntament amb els coneixements d’Estadística de la matèria de Matemàtiques I, van elaborar les preguntes en funció de les variables a estudiar i de com volien tractar la informació obtinguda.

Moltes felicitats als estudiants per aquest projecte tan interessant!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Descobreix l'últim post del nostre blog 👉 Taller de curtmetratges