Un any més, hem tingut l’oportunitat de visitar l’exposició internacional World Press Photo, la principal mostra de fotoperiodisme y fotografia documental mundial que reuneix les obres guanyadores del concurs homònim.

Aquesta edició, el concurs va canviar la seva estratègia assegurant així una major representació, diversitat i equilibri d’autors. Els 24 guanyadors regionals i els 4 guanyadors globals de World Press Photo 2022, provenen de 23 països diferents i han estat escollits entre els 4.066 fotògrafs participants, de 130 països diferents.
Sortides com aquesta, formen part de la nostra metodologia per projectes i ajuden a contextualitzar i complementar els continguts treballats a l’aula.

En aquesta ocasió els alumnes de 1r de l’itinerari de Comunicació i Periodisme van poder gaudir de les obres, treballant així els continguts relacionats amb fotoperiodisme que durant el segon trimestre seran la base del projecte de la matèria de Periodisme i Comunicació Audiovisual.
També el grup de 2n de l’itinerari d’Empresa i Màrqueting, en el marc del projecte de la matèria Crea una empresa van poder treballar els continguts relacionats amb la comunicació gràfica.
Sens dubte, una sortida molt interessant i profitosa pels projectes dels nostres alumnes!