Dins del marc d’ Els Patis Solidaris de la Granés, els alumnes de 1r de Batxillerat de Ciències de la Salut van realitzar ahir un seguit d’experiments solidaris. Amb la recollida d’1 euro com a donatiu per a la investigació de la fibrosi quística part de cadascun dels assistents, els nostres alumnes, convertits en científics, van deixar al públic amb la boca oberta.

Alguns dels experiments que es van poder veure van ser el llum de lava, el rellotge i la rotllana solidària. Per a realitzar-los, van comptar amb el suport dels professors de biologia i física, Marta Porter i Gabriel Chacón.


La fibrosi quística centra un dels projectes que desenvolupen els alumnes de 1r de batxillerat de Ciències de la Salut aquest curs, i és també una de les malalties tractades a l’edició d’enguany de La Marató de TV3.